Lviv Legal Business Forum

31 травня 2019 у Львові відбувся Lviv Legal Business Forum, на якому компанії-лідери розповідали про тренди та розвиток юридичного ринку.

Вітальними словами захід відкрили Роксолана Костур, Голова Відділення АПУ у Львівській області, членкиня Правління АПУ, партнерка АО «Матвіїв та Партнери», адвокатка, та Денис Бугай, Президент Асоціації правників України, партнер VB Partners, адвокат.

Перша сесія була присвячена обговоренню розвитку юридичних послуг, в рамках якої виступив Сергій Матвіїв, керуючий партнер АО «Матвіїв та Партнери», адвокат.

Сергій розповів про капітальний ремонт компанії на власному досвіді й зазначив:

«Дуже часто ми чуємо історії про бізнес, який зник, збанкрутував або став меганеуспішним, тому  що не змінювався».

Серед основних тез він виділив:

  1. Для успішного капітального ремонту офісу першочерговою є робота над собою.
  1. Перед виявленням потреб клієнта — виявіть власні. Робота має починатися з власних цінностей та позиціонування.
  1. Бренд — це не тільки красива картинка. Під кожним його міліметром — ти сам. Врешті-решт те, чим завершується весь процес — це стратегія твоєї поведінки в наступні 3 роки.
  1. Треба працювати не тільки під час ремонту компанії, але і після його завершення. «Ремонт легко почати, та його ніколи не закінчиш», — зазначив Сергій.
  1. Важливо чесно розуміти співвідношення між тим, яким би ти себе хотів бачити і ким ти є насправді.

Окрім того на Форумі обговорювали:

– програми для систематизації юридичного ринку;

–  ІТ рішення для бізнесу;

– Нові/старі інструменти просування юридичних компаній на ринку.

На завершення заходу виступила Ірина Химчак, співзасновниця і партнерка групи BeCentric, з майстер-класом «Виправляємо «старі» підходи до юрмаркетингу на нові».

Пані Ірина допомогла учасникам заходу об’єднати набуті впродовж форуму знання, на прикладах із реальних кейсів продемонструвавши, що вони працюють у будь-яких секторах, не лише юридичному. Зокрема, вона розповіла про юридичні бренди, побудову бренд-платформи, а також омніканальну стратегію розвитку бізнесу та дослідження клієнтських груп.

2019-06-11T12:43:49+00:00 June 3, 2019|