Lviv Legal Business Forum

31 травня 2019 у Львові відбувся Lviv Legal Business Forum, на якому компанії-лідери розповідали про тренди та розвиток юридичного ринку.

Вітальними словами захід відкрили Роксолана Костур, членкиня Правління АПУ, партнерка АО «Матвіїв та Партнери», адвокатка, та Денис Бугай, Президент Асоціації правників України, партнер VB Partners, адвокат.

Перша сесія була присвячена обговоренню розвитку юридичних послуг, в рамках якої виступив Сергій Матвіїв, керуючий партнер АО «Матвіїв та Партнери», адвокат.

Сергій розповів про капітальний ремонт компанії на власному досвіді й зазначив:

«Дуже часто ми чуємо історії про бізнес, який зник, збанкрутував або став меганеуспішним, тому  що не змінювався».

Серед основних тез він виділив:

  1. Для успішного капітального ремонту офісу першочерговою є робота над собою.
  1. Перед виявленням потреб клієнта — виявіть власні. Робота має починатися з власних цінностей та позиціонування.
  1. Бренд — це не тільки красива картинка. Під кожним його міліметром — ти сам. Врешті-решт те, чим завершується весь процес — це стратегія твоєї поведінки в наступні 3 роки.
  1. Треба працювати не тільки під час ремонту компанії, але і після його завершення. «Ремонт легко почати, та його ніколи не закінчиш», — зазначив Сергій.
  1. Важливо чесно розуміти співвідношення між тим, яким би ти себе хотів бачити і ким ти є насправді.

Окрім того на Форумі обговорювали:

– програми для систематизації юридичного ринку;

–  ІТ рішення для бізнесу;

– Нові/старі інструменти просування юридичних компаній на ринку.

На завершення заходу виступила Ірина Химчак, співзасновниця і партнерка групи BeCentric, з майстер-класом «Виправляємо «старі» підходи до юрмаркетингу на нові».

Пані Ірина допомогла учасникам заходу об’єднати набуті впродовж форуму знання, на прикладах із реальних кейсів продемонструвавши, що вони працюють у будь-яких секторах, не лише юридичному. Зокрема, вона розповіла про юридичні бренди, побудову бренд-платформи, а також омніканальну стратегію розвитку бізнесу та дослідження клієнтських груп.

2019-06-20T12:19:54+00:00 June 3, 2019|